Campanya ‘Cantem el Botó Màgic’ de sensibilització entorn a la discapacitat intel·lectual i la llengua de signes

Des de La Sembra hem ideat la campanya de divulgació de la Llengua de Signes Catalana i d’implicació ciutadana Cantem El Botó Màgic amb més de 30.000 visualitzacions, en el marc del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat 2020.

Gràcies al videoclip col·lectiu Cantem el Botó Màgic, més de 1.500 infants i joves van participar-hi, juntament amb grans grups musicals infantils de renom com El Pot Petit, la Lucrecia, Xiula, la Damaris Gelabert, The Penguins, Vivim del Cuentu o el grup inclusiu Clams.

  • Definició de l’estratègia de campanya
  • Coordinació de la campanya
  • Creació del relat del projecte
  • Creació de la identitat gràfica del projecte
  • Redacció de continguts per a canals corporatius
  • Manteniment de canals corporatius
  • Gestió de publicitat
  • Gestió d’aliances
  • Gabinet de premsa amb aparicions a RAC1, el TN Comarques i l’InfoK de TV3, i els diaris La Vanguardia i l’Ara.

La Sembra és una agència de comunicació social

Fem campanyes, formació i assessoria posant la comunitat, la sostenibilitat, el discurs i la creativitat al centre. Les nostres propostes sorgeixen de processos participats, tenen en compte l’entorn on habiten, incorporen la mirada de gènere i els formats adaptats per a persones amb diversitat funcional.

Contacta’ns >

Desplaça cap amunt