Campanya de captació de fons davant l’incidència de la pandèmia en les persones persones amb discapacitat, impulsada per Aspasim: més de 100.000€ en 40 dies
Des de La Sembra hem liderat la campanya de captació de fons per fer front a la Covid19 de la Fundació Aspasim amb la qual s’han captat 100.000€ en 40 dies.
- Definició de l’estratègia de campanya
- Coordinació de la campanya
- Creació del relat del projecte
- Creació de la identitat gràfica del projecte
- Redacció de continguts per a canals corporatius
- Manteniment de canals corporatius
- Gestió de publicitat
- Gestió d’aliances
- Gabinet de premsa amb aparicions a TV3, eldiario.es, El Periódico, La Vanguardia, 20minutos
La Sembra és una agència de comunicació social
Fem campanyes, formació i assessoria posant la comunitat, la sostenibilitat, el discurs i la creativitat al centre. Les nostres propostes sorgeixen de processos participats, tenen en compte l’entorn on habiten, incorporen la mirada de gènere i els formats adaptats per a persones amb diversitat funcional.