Campanya de captació de fons davant l’incidència de la pandèmia en les persones persones amb discapacitat, impulsada per Aspasim: més de 100.000€ en 40 dies

Des de La Sembra hem liderat la campanya de captació de fons per fer front a la Covid19 de la Fundació Aspasim amb la qual s’han captat 100.000€ en 40 dies.

  • Definició de l’estratègia de campanya
  • Coordinació de la campanya
  • Creació del relat del projecte
  • Creació de la identitat gràfica del projecte
  • Redacció de continguts per a canals corporatius
  • Manteniment de canals corporatius
  • Gestió de publicitat
  • Gestió d’aliances
  • Gabinet de premsa amb aparicions a TV3eldiario.esEl PeriódicoLa Vanguardia20minutos

La Sembra és una agència de comunicació social

Fem campanyes, formació i assessoria posant la comunitat, la sostenibilitat, el discurs i la creativitat al centre. Les nostres propostes sorgeixen de processos participats, tenen en compte l’entorn on habiten, incorporen la mirada de gènere i els formats adaptats per a persones amb diversitat funcional.

Contacta’ns >

Desplaça cap amunt