Impuls de la campanya de captació de fons "Suma't al consum que canvia el món"

Des de La Sembra hem impulsat la campanya de captació de sòcies de La Igualitària, l’Economat Cooperatiu del Poble-sec. L’objectiu de la campanya és consolidar la cooperativa, de només dos anys de vida, al barri i sumar-hi noves sòcies.

Hem treballat en:

  • Anàlisi i redefinició del model de vinculació
  • Definició de l’estratègia de campanya
  • Proposta de relat i lema de campanya
  • Redacció i execució de continguts per a canals corporatius
  • Creació de la identitat gràfica del projecte
  • Gabinet de premsa
  • Coordinació de la campanya

La Sembra és una agència
de comunicació social

Desplaça cap amunt